Artykuł sponsorowany

W jakich branżach warto wyposażyć ubrania firmowe w odblaskowe naszywki?

W jakich branżach warto wyposażyć ubrania firmowe w odblaskowe naszywki?

Naszywki odblaskowe to ogromna wygoda zarówno dla kierowców, jak i dla pieszych. Zapewniają odpowiednią widoczność po zmroku, chroniąc życie i zdrowie osób, które znajdują się wówczas na drogach i parkingach. Dlatego pracodawcy coraz częściej decydują się na umieszczanie ich na ubraniach roboczych osób, które pracują wieczorami i w nocy. Dowiedz się, kiedy warto zaopatrzyć się w firmowe odblaski.

W jakich branżach ubrania z odblaskowymi naszywkami to podstawa?

Kiedy należy zadbać o obecność naszywek odblaskowych na ubraniach pracowników? Przede wszystkim wtedy, gdy wykonują jakąkolwiek pracę na zewnątrz wczesnym rankiem lub późnym popołudniem i wieczorami. Naszywki noszą ochroniarze, pracownicy budowlani, brukarze, ratownicy, parkingowi, służby porządkowe, grupy interwencyjne. Naszywki odblaskowe na ubrania bardzo łatwo przymocować lub przyszyć na mankietach, nogawkach, plecach, ramionach czy klatce piersiowej. Odblaski kosztują jedynie kilka złotych, a ich obecność na ubraniach roboczych w wielu branżach jest po prostu nieoceniona.

Zalety naszywek odblaskowych – kiedy zaopatrzyć się w takie dodatki?

Wśród podstawowych zalet naszywek wymienia się to, że:

  • zapewniają widoczność nawet ze stu metrów – gwarantuje to bezpieczeństwo nie tylko w zakresie potencjalnego potrącenia przez samochód, ale również ułatwia odnalezienie pracownika, który pełni funkcje informacyjne,

  • mogą być świetnym nośnikiem reklamy przedsiębiorstwa zarówno w dzień, jak i w nocy,

  • po wyposażeniu w ubrania firmowe z naszywkami wszystkich pracowników, prezentują się w sposób znacznie bardziej zgrany,

  • są trwałe i odporne na negatywne czynniki pogodowe, a zatem można swobodnie mocować je również do odzieży roboczej zewnętrznej.

Modele odblaskowe z dowolnym nadrukiem na zamówienie wykonuje przykładowo producent naszywek na ubrania IMAR, który wykonuje także inne gadżety reklamowe. Po takiej naszywce wcale nie musi być na pierwszy rzut oka widać, że jest to element odblaskowy. Chociaż na ogół kojarzą się z intensywnym pomarańczem czy żółcią, obecnie można wykonać takie produkty również np. w kolorze srebrnym, białym czy kremowym. Dzięki temu w dzień naszywka prezentuje się jak wysokiej jakości nadruk, natomiast w nocy dba o bezpieczeństwo wyposażonych w takie dodatki pracowników.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.